מדריך עסקיםלוח אירועיםדרושיםנדל"ןיד שניהרכביםהקניון הכתוםכתום TVהוספת עסק
התחברות

התחבר / הרשם



שכחתי סיסמא
חדשות
מזג האוויר

קטן ופשוט- אבל משמעותי ביותר
כרטיס ביקור- מייצגים את העסק בכבוד



כרטיס ביקור- סנטימטרים ספורים של חומר וצבע,
שמספרים עליך הכל בצורה מעניינת..או שלא!

עיצובי מג'נטה

"כרטיס ביקור"-  כשמו כן הוא, כרטיס קטן שמכיל מידע תמציתי, קורץ ומעניין, עליך או על העסק שלך, באופן שבו הלקוח ירצה לקפוץ ל"ביקור" וימשיך להתעניין.

אין זה משנה אם העסק שלך שובב או רציני, רשמי או יצירתי, חשוב הרושם שיישאר אצל הלקוח. כרטיס הביקור שלך צריך להזכיר ללקוח מי אתה, במה אתה עוסק, מה מיוחד בך, ומדוע כדאי לו להמשיך ולהיות בקשר איתך...

לכולנו מוצעים אין ספור כרטיסי ביקור שונים. יהיו כרטיסים שנרצה לשמור על מנת ליצור קשר בהמשך אך יהיו לא מעט כרטיסים שיחסינו אליהם יהיה בגדר "סתם עוד כרטיס ביקור..." וימצאו את דרכם לסל וחסל... ישנן דרכים רבות שונות ומגוונות לעיצוב הכרטיס וכולן כמובן כשרות. אך עלינו המשימה לעצב את הכרטיס בצורה בה הלקוח ירצה לשמור את כרטיס הביקור שלך על מנת להמשיך להתעניין ואף לקפוץ ל"ביקור" אמיתי!

כרטיסי הביקור שלך ילוו אותך בכל הפגישות העסקיות שלך, ויישארו להעיד עליך לאחר סיום
הפגישה. לכן שווה לעצור ולבדוק את כל האפשרויות העומדות בפניך ולא להתפתות דווקא לאלו המוצעים לכל דורש במחירים זולים יותר.

כל פרט ופרט בכרטיס מספר עליך. הטיפוגרפיה, הצבע, הגודל, העיצוב, האיור, הצורה, החומר, החיתוך והגימור. כל פרט קטן, השונה מהתבנית הרגילה והמקובלת, עשוי לייצר הפתעה מרעננת ועמה אפקט שיווקי שיגרום ללקוח לזכור אותך על פני האחרים.

עיצוב - כרטיס ביקור טוב הוא כרטיס בעל עיצוב נקי, לא עמוס בפרטים, צבעים או גופנים.

כרטיס עמוס בפרטים הוא מסורבל ולא מזמין, הוא משדר חובבנות וחוסר מקצועיות. אך עם זאת ראוי שהעיצוב יהיה שונה ומפתיע. עיצוב שכיח בגווני שחור/לבן/כחול, עם גופן שיגרתי, מאלו שיש לכל אחד במחשב, בגודל הרגיל ובצורה המלבנית המקובלת – עיצוב כזה משדר חוסר יצירתיות והשקעה ואינו מעניין.
טיפוגרפיה - לבחירת הגופן משמעות רבה, צורת הגופן ואופיו משדרים לנו מסר.

גופן יכול לשדר מכובדות ורשמיות או קלילות ושובבות, יש גופנים אלגנטיים ונשיים ויש גופנים מרובעים וכבדים. על מנת לשקף אופי אישי ולא ממסדי נבחר בגופן כתב יד.עו"ד שיבחר לכתוב את שמו בגופן של קומיקס ישדר חוסר רצינות מקצועיות. יש משמעות גם לגודל הכתב, למיקומו לצורה שבה הוא מעוצב, אך החשוב מכל לבחור בגופן קריא וברור.



צבע – לצבע השפעה על בני אדם. הוא משדר אווירה ומעורר את הרגש, לצבע שתבחר
לכרטיס הביקור שלך השפעה רבה על תדמיתו של העסק שלך.

הצבע הוא הדבר הראשון שהעין קולטת ולכן הוא הראשון שמעביר ללקוח מסר, אווירה ורגש.
צבע אפור לדוגמא, משדר אמינות, יציבות, מקצועיות ושמרנות. לצבע הכחול השפעה מרגיעה והוא משדר חוזק, רוגע אמון ובטחון, לכן נראה שמוסדות פיננסיים ומוסדות בריאות נוטים להשתמש בצבעים כחולים.
הצבע ורוד משדר נשיות, ילדותיות, מתיקות ורומנטיקה. לכן אם אתה יועץ נדלן או עו"ד תעצב את כרטיס בגוונים אפורים וכחולים. ואם את בעלת חנות למוצרי תינוקות תוכלי לעצב את הכרטיס בצבעי פסטל רכים וילדותיים.

הגימור -  הדרך לעשות את כרטיס הביקור שלך בולט ולעיתים דווקא הוא זה שיגרום ללקוח לשמור את כרטיס הביקור שלך.
 
לגימור של כרטיס ביקור ישנה חשיבות רבה ולעיתים דווקא הוא זה שמבליט את הכרטיס מבין האחרים. גימור
מוצלח יהפוך את כרטיס הביקור שלך לייחודי ומושך עניין. פינות מעוגלות, או חיתוך מעניין אחר, צורה שחורגת מהמלבן השבלוני הרגיל, מרקם מעניין של נייר, כרטיס שמודפס על חומר שונה כמו פלסטיק או מתכת, הדפסה מובלטת או חיתוך בלייזר כל אלו ועוד הופכים את כרטיס הביקור שלך שונה, ייחודי ומושך עניין.
ולסיום מספר טיפים:

  • חשוב שכתובות המופיעות בכרטיסי הביקור תהיינה עדכניות, במקרה של שינוי כתובת, מייל או טלפון הדפס כרטיסים חדשים. אין זה מכובד למחוק בקו את הכתובת הישנה ולכתוב את החדשה בכתב יד!
 
  • הימנע משימוש בעיצוב בנאלי ללוגו של העסק שלך. לוגו מביא אמינות והמודעות לעסק, לכן לפני שאתה משקיע בכרטיס ביקור עצב עבור העסק שלך לוגו מקצועי.
 
  • כרטיסי הביקור שלך הם חלק בלתי נפרד של המותג שלך או הזהות השיווקית שלך. רצוי שתהיה אחידות בעיצוב וברמת הגרפיקה כמו שאר החומר המשרדי שלך (נייר, חוברות, מכתבים, וכו').
 
  • רצוי להדפיס את הכרטיס על נייר עבה 300 ג' לפחות. כרטיס דק מתקמט ומתקפל ומשדר חוסר מקצועיות ומכובדות. הוספת למינציה לכרטיס הביקור (רצוי מט) מוסיפה לכרטיס חוזק, יציבות ומראה מכובד יותר.
 
  • כרטיסי ביקור צריכים להיות קומפקטיים על מנת שיכנסו בנוחות לארנקו של הלקוח ויהיו לו זמינים בכל עת. גם אם נרצה לשנות את הצורה או הגודל של הכרטיס רצוי להישאר בתחום הגודל המקובל.
 
  • אם יש לך אתר אינטרנט דאג שכתובתו תופיע בכרטיס הביקור שלך. אם אין לך אתר אינטרנט, כדאי ורצוי לבנות אתר משלך זהו מידע חיוני המרחיב את עולם המידע עליך או על העסק שלך באופן מידי.
 
ב"עיצובי מג'נטה", סטודיו לעיצוב גרפי לדפוס ולאינטרנט, שמים לב לכל הפרטים הקטנים בעיצוב העבודה שלך. חשוב לנו שתהיה מרוצה.



 
ל"עיצובי מג'נטה" עשר שנות ניסיון בתחום העיצוב והפקות הדפוס. ב"עיצובי מג'נטה" תמצא מגוון שירותים
בתחום העיצוב הגרפי לדפוס ולאינטרנט וכן מחלקה להפקות דפוס.

לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדות שונים נהנים משירות אדיב ומקצועי באווירה נעימה, תוך מתן דגש על איכות העבודה, על יחס אישי ועל הבנת צורכי הלקוח.
 
נשמח להעניק לך שירות קשוב ולהציע פתרונות עיצוב ופרסום המתאימים עבורך.


עיצובי מג'נטה
054-4200537
Sarita11@neto.net.il







מאמרים נוספים



 

 

 

 

   
עסקים עושים בבית
הזוג מאחורי דפי כתום

ורד לוי
אחות בחדר מיון,
צלמת ומדריכת טיולים

  לחם רמב"ם
טוב לגוף ולנפש.
מאפיית סיידל
שמע ישראל
סיפור בתרגום
לנוע לחיים בריאים
ראובן ומיכל אקבום
 

 


 

 

         

תגובות (0)

כתוב תגובה