אין מנהל שלא מחזיק ברשימת המשימות שלו מטלות שנדחות ונדחות, לפעמים אפשר כבר להריח את העובש העולה מהן..

מה אפשר לעשות איתן?
מצד אחד נראה שחייבים לבצע, מצד שני אפעס - ממש לא בא לי עליהן..

הנה כמה אפשרויות להתמודד עם התופעה (חלקן נראות מצחיקות, אבל יותר מצחיק לתקוע את העסק בגלל משהו מצחיק... ):

א. להחליט שאני לא עושה היום כלום עד שאני גומר את המשימה! זה דורש קצת אתכפיא, אבל תחושת השחרור המגיעה אחריה שווה את זה.

ב. לשבת לחשוב כמה דקות מה מפריע לי בביצוע. לפעמים מה שתוקע כ"כ פשוט וקטן אלא שלא עצרנו וחשבנו מה הוא. ברגע שנחשוב נוכל לשחרר אותו והמשימה תתקדם לביצוע.

ג. לחשוב למי אני יכול להעביר את המשימה? עובד, קולגה, חזרה לבוס או אפילו מישהו חיצוני.

ד. לחשוב על מישהו שאני יכול לקבוע איתו לעשות יחד את המשימה (עובד/קולגה/מנהל). המחויבות תגרום לזה לקרות.

ה. לפרק את המשימה למנות קטנות - כל פעם לתת ביס עד שגומרים.

ו. ואם זה לא עוזר, פעמים רבות אפשר פשוט לא לעשות אותה… המחיר של משימה "תקועה במערכת" יכול להיות גדול יותר מהמחיר של זריקת המשימה לפח.
התחושה שיש לנו קצוות פתוחים שאנחנו מזניחים, לא עושה טוב לעסק וגם לנו, אז אפשר פשוט לסגור אותם.

יאללה, פתחו עכשיו את רשימת המשימות ותתחילו לחסל.
בהצלחה!
----

טיפ זה נלקח מקבוצת הווטצאפ למנלים של חברת
"יעדים - ייעוץ ויישום"
נהנתם מהטיפ? רוצים לקבל טיפים בנושאי ניהול באופן קבוע? לחצו כאן והצטרפו לקבוצה (שקטה, ללא דיונים).
אם הקבוצה כבר מלאה -
צרו איתנו קשר כאן ונצרף אתכם לקבוצה חדשה שתפתח.

יעדים - ייעוץ ויישום

בניית כלי ניהול לעסקים וארגונים


Comments

חיפוש לפי קטגוריה

תמונות