יום כיפור מתקרב ורבים מאיתנו חוששים מהצום הארוך ומקווים לדלג על התשישות, כאבי הראש והחולשה.
הכנה נכונה של הגוף לפני הצום, ואכילה נכונה לאחריו, יעזרו במניעת התחושות הקשות.


מכינים את הגוף לצום
מספר ימים לפני הצום, יש להכין את הגוף במתן תוספת נוזלים ומזון קל לעיכול כגון דגנים מלאים, ירקות ופירות. חשוב לאכול ארוחות מסודרות ומאוזנות.

מומלץ גם לצרוך פירות העשירים בוויטמינים ובסיבים תזונתיים. יש להימנע ממזון חריף, מטוגן ומלוח הגורמים לתחושת צמא גדולה בנוסף מומלץ להימנע משקאות ממותקים וקפה.

ביום שלפני הצום יש לשתות הרבה ולפרוס ארוחות קטנות למשך כל היום.
השתדלו לאכול כל שעתיים ארוחה קטנה, המכילה פחמימות מורכבות כמו אורז מלא, פסטה מקמח מלא בשילוב עם קטניות. מומלץ להוסיף מרק ירקות שורש ומגוון של ירקות חיים.
שתו כוס מים כל שעה במהלך היום.


הארוחה המפסקת
אחת הטעויות הנפוצות – אכילת ארוחה אחת גדולה לפני שהצום מתחיל.
ארוחה גדולה מובילה לצניחת סוכר אחרי כמה שעות, שמובילה לתחושת רעב וצמא גדולים, מה שמקשה על הצום ומעניק תחושה לא נעימה.

גם ביום הצום, הקפידו לאכול ארוחות קטנות כל שעתיים, כל ארוחה מורכבת מפחמימות מורכבות ותעברו את הצום ביתר קלות ובצורה נכונה יותר.

-----

דרך נוספת להתמודד עם הצום היא לקחת תוספים מיוחדים המיועדים להקלה בצום.
מוצר שאנחנו ממליצים עליו וניתן לרכוש אותו אצלנו הינו "צומקל"
תוסף תזונה על בסיס צמחים סיניים, המסייע להקלה על תחושת רעב, כאבי ראש וסחרחורות.
ישנם 3 סוגים של צומקל: צומקל לנשים וגברים, צומקל לנשים בהיריון וצומקל לנשים מיניקות.
עכשיו ברשת על המשקל רק ב-24.9 ש"ח ליחידה.



-----

צום קל, וגמר חתימה טובה!
רשת
על המשקל

רשת "על המשקל"


Comments

חיפוש לפי קטגוריה

תמונות