סרטוני תדמית - כלי שיווקי חובה לכל עסק ב-2022

סרטון תדמית לעסק, הוא הפתרון האידיאלי להעברת מסרים בעולם הרץ והדינאמי של ימינו.

עולם סרטוני התדמית התפתח בשנים האחרונות לאין ערוך, ואם פעם סרטון תדמית לעסק היה בשבלונה מוכרת שחוזרת על עצמה, הרי שהיום, אינספור נישות פנימיות וסעיפים מרהיבים מרכיבים את עולם הסרטונים, כאשר רק השמיים הם הגבול - עם אפשרויות העריכה המתקדמות.

כאשר מדברים על סרטון תדמית לעסק הרי שישנן שתי אופציות מרכזיות דרכם אפשר ליצור את סרטון התדמית. האופציה הראשונה היא סרטון תדמית לעסק הערוך בצורת וידיאו, עם סרטונים ערוכים, שחקנים או אנשי מפתח בחברה, בהסרטה חיה ומוחשית.

והאופציה השנייה אשר צוברת תאוצה, היא סרטון תדמית לעסק, באנימציה, אשר מבטא היטב את ערכי החבר,ה ובדרכים משכוללות מעביר את המסר אותו החברה רוצה לשדר בסרטון התדמית לעסק שלה.

השאלה המרכזית אותה תשאלו את עצמכם בתור בעלי או יח"צ עסקים – מהו סרטון התדמית לעסק המתאים לכם? האם סרטון תדמית וידיאו או סרטון תדמית אנימציה?

מתי הכי מתאים סרטון תדמית לעסק בווידאו?






  1. כאשר מדובר בהצגת מוצר פיזי קיים, עם יכולות מרשימות, אשר בהסרטה איכותית יהיה אפשרי להציג את יכולות המוצר והטכנולוגיה האישית שלו. ככל שלמוצר יש יותר יכולות פיזיות מרשימות, הרי שצורת ההצגה המועדפת תהיה בסרטון וידיאו.
  2. כאשר העסק ירצה להעביר תחושות, רגשות, ובעיקר – חום ומשפחתיות, הרי שסרטון וידיאו יהיה המתאים ביותר. אין כמו הסרטות חיות בשביל תחושת חיבור עמוקה. עם הסרטון מיועד עבור גיוס עובדים לדוגמא, הרי שדגש רב יינתן על טמפרטורת סרטון חמה ואקטיבית, דבר שיצא לאור בעזרת סרטון וידיאו מוצלח.
  3. כאשר מדובר על הסבר או הוראות של מוצר קיים, הרי שהסרטון חייב להיות אותנטי עם המחשה מלאה, תוך הסרטת וידיאו מקיפה וברזולוציה מקסימלית, כדי לגרום להבנה מרבית ולהצגת יכולות המוצר.
  4. כאשר מדובר בהצגת שירות משמעותי, הרי שאין כמו דמות אמיתית המייצגת את השירות, כדי לתת אינדיקציה על 'אבא' שעומד מאחורי השירות. נאום קצר של נותן השירות או נציג החברה, יכול לתת את הרושם הנכון בשביל ליצור תדמית נכונה לעסק ולשירות שלו.
  5. כאשר סרטון תדמית לעסק יעסוק גם בהתהוות העסק ובהיסטוריית הקמתו, הרי שסרטוני וידיאו הם הכרחיים כדי ליצור אותנטיות, משמעות וחיבור עמוק לצופים.

 

יש סרטוני תדמית לעסק רבים שיבטאו את עצמם הכי טוב בווידאו,

אך לאיזה מקרים מתאים דווקא סרטון אנימציה?






  1. כאשר מדובר בסרטון שאמור להעביר נתונים רבים ומייגעים, הרי שאין כמו אנימציה לבבית כדי להעביר את הנתונים ולפשט אותם בצורה ברורה, בהירה, מובנת ועם הנאת צפיה.
  2. כאשר סרטון תדמית לעסק מדבר על רעיון מופשט, הרי שפעמים רבות סרטון אנימציה יוכל להעביר את המסר היטב, כיון שהוא לוקח מסרים מופשטים, ומעביר אותם בצורה עתירת דמיון ובלי הגבלת מציאות. אין ספק כי סרטון האנימציה יגרום לצופים להבין לעומק את הרעיון התיאורטי, ולראות אותו בצורה מוחשית ומושכת.
  3. המציאות – היא מוגבלת. ומה שלא יעשו בה – יהיה תמיד מוגבל בחוקי הטבע והאנושות. בעוד, שבעולם האנימציה – הרי שאפשר לתת לדמיון להתפרע, ולהגיע לרעיונות מחץ מלאי יצירתיות ואומנות. סרטון אנימציה יוכל ליצור סרטון תדמית לעסק, עם אפשרויות המחשה בלתי מוגבלות, ורעיונות גרדיונזים שיוכלו להתממש בשטח הסרטון, מי שאוהב דמיון מפותח ורעיונות חדשניים – הרי שאנימציה זה הפתרון בשבילו.
  4. כאשר חברה מציגה פיתוח עתידי, סטארט-אפ, או מוצר שעדיין לא קיים, הרי שסרטון אנימציה יוכל לחזות את העתיד ולהמחיש אותו בצורה וירטואלית וברורה. הדבר מתאים במיוחד לסרטוני תדמית עבור משקיעים, שם, במקום לבוא עם רעיון בוסרי ועמום, מופיעים עם הפקת אנימציה שממחישה במדויק את החזון והפיתוח, מאפשרת לצופים טעימה מן הצלחת המוצר, ובסופו של דבר גורמת להם לרצות להשקיע במוצר בו הם צופים.
  5. בעולם בו אנחנו נחשפים לאינסוף גירויים, הרי שלפעמים עוד סרט לא באמת יתפוס את העין שלנו, אבל אם יהיה משולב בו אפקטים יוצאי דופן ורמה גבוהה של הפקה כמו שאנימציה יצירתית יכולה להוציא מעצמה, הרי שסרטון התדמית לעסק יתפוס את העין של הצופה כבר בהתחלה, יגרום לו לראות את הסרטון עד לסופו ואף לרכוש את המוצר או הרעיון אותו הסרטון ממחיש.

לסיכום, לאחר שאתם יודעים מהי תצורת הסרטון המתאימה לכם, הרי שחברת סמארטפוש וידיאו – https://smartpush.co.il תשמח להפיק לכם סרטון תדמית לעסק, מושך, ברמה גבוהה ואיכותית, מקדם ורווחי.


יהודה מילוסלבסקי, מומחה לקידום בגוגל

https://wmi.co.il/google-ads-specialist

x עסקים קופונים TV מאמרים שירותים צור קשר