קריינות מקצועית: סוכן מכירות שעובד לטובת העסק שלכם 24/7

כמקדם אתרים שמתמקד על הגדלת מחזור מכירות של הלקוחות, אני תמיד מחפש דרכים יצירתיות לקידום הלקוחות. 

רבים לא יודעים ש"מיתוג קולי" יכול לעזור לבעלי עסקים להעביר מסר שיווקי לקהל יעד רחב ואפילו לקבל תנועה לאתר אינטרנט של העסק במינימום מאמץ!

במאמר הזה נדבר על אופציות לקדום העסק באמצעות קריינות מקצועית.


"הקריינות הקלאסית" לקידום, נמצאת בכלל בטלפון שלכם

כן בדיוק כפי שזה כתוב.

איני יודע אם כל בעלי העסקים, ואתם מכירים את הכלי הנפלא המכונה "צליל עסקי בהמתנה" או "פאנטון" / "ביזניסטון".

הרעיון הוא החלפת הצלצול השגרתי בטלפון הנייד או הנייח של בזק בפתיח קריינות מדליק ומקצועי.

מה מקבלים בזה?

עד 30 שניות של קריינות מקצועית המספרת את 'הסיפור של העסק שלכם', השירותים, שעות הפעילות, הדגשים שאתם מבקשים, והכי חשוב ההפנייה לאתר שלכם, שמעתי לא אחת בפאנטונים כאילו ואני בטוח שאני לא היחיד ששמע. "למידע נוסף בקרו באתר" או "מוזמנים לבקר אותנו באתר האינטרנט".

המתקשרים אליכם נהנים מ'צליל עסקי' משובח, שמנעים את זמנם עד שעונים להם

והוא גם מוכר עוד לפני שעניתם לשיחה, מפנה לאתר שלכם.


איך עושים את זה?

כתבו מסר נכון "מין הצגה עצמית בת עד 40-50 מילה" ופנו לאולפני הקלטה המתמחים בקריינות מקצועית.

מה חשוב לכם?

בכדי לקבל "פאנטון" / "צליל המתנה" של קריינות מקצועית שתכבד את העסק שלכם, בקשו להתרשם ממגוון קולות, אולפנים להקלטת קריינות מקצועית לרוב מציעים "גלריית קריינים" עדכנית.


"הקריינות המתקדמת" נמצאת במרכזייה או ב"נתב שיחות" וירטואלי

קריינות לנתב שיחות או הקלטת קריינות מקצועי למרכזייה, נעשית ע"י קריין או קריינית מקצועיים, ייעודם כמובן, הכוונת וניתוב הלקוח לשלוחה הרלוונטית, אך בהחלט ניתן להוסיף עוד הקלטות כיד הדמיון הטובה על מנת ליצור קידום לאתר שלכם והנעה לפעולה.

במרכזיות החדשות של ימינו ישנה האפשרות להקלטת 'הודעת המתנה',

ואפשרות להקלטה של ,"תא קולי",

'מענה לילה' (אחרי שהעסק סגור)

ועוד מגוון הודעות מיוחדות שישרתו אתכם משך שנים רבות.

הרעיון הוא

מכוונת שיווק שעובדת בשבילכם 24 / 7 כלומר:

כאשר לקוח כבר יוצר קשר עם בית העסק שלנו , עלינו להפוך את זמן ההמתנה שלו לנעים ומאידך "לתפוס את הלקוח באוזן שיווקית", כלומר לתת לו את המידע אודותנו, השירותים שלנו, להפנות לאתר האינטרנט, או להניע אותו לשאול אותנו כאשר נענה לשיחה על כל מה שרלוונטי ורוצים לקדם! לכן קריינות למרכזייה היא חשובה ואפקטיבית ביותר וחשוב מאוד לבחור ניסוח מתאים עבור כל הודעה

איך עושים זאת נכון?

ובכן כמו בסעיף הקודם כדאי לכם להתייעץ עם אולפן להפקות קריינות בלבד, יש להם ניסיון רחב, לרוב גם כותבי תוכן עבור מרכזייה "שפת טלפוניה" כך היא מכונה. ואף גלריית קריינים עשירה ממנה תבחרו קריין או קריינית לטעמכם.


"הקריינות הדיגיטלית": לאתר שלכם, לסרטונים, מצגות ועוד

סרטוני תדמית, סרטוני הדרכה, סרטונים שהפכו ויראליים שהם בעצם וידאו שיווקי לכל דבר ועניין לקידום העסק שלכם הם כלי נכון מאוד לשנות ה 21-22 ולא לחינם כבר היום מודות פייסבוק, אינסטגרם ועוד. שכ -60 אחוזים ואף למעלה מכך בפייסבוק עצמה הפך לוידאו.

אי לכך כאשר מדובר בווידאו לסרט תדמית עבור העסק שלכם, כדאי מאוד להוסיף בסרט פס קריינות מקצועית, זה ממש לא משנה באיזה סרטון שיווקי מדובר, קריינות מקצועית תמיד תוסיף לכם ערך מוסף עצום,

ויש גם בשורה.

קריינות לסרטונים אפשר לעשות בשפות רבות, כך שאותו סרטון בדיוק יכול להגיע עם קריינות בעברית, או קריינות ברוסית, קריינות באנגלית, קריינות באמהרית, קריינות בערבית וכ"ו.. הרעיון מובן.

בחרו בקפידה קריין שמתאים לסרטון,

האם הוא צריך להיות סמכותי?

בעל קול מכירתי או בכלל קריינית בעלת קול מלא רוך.

אם ניתן, הוסיפו לכל סרטון שלכם כתוביות הם גם יעזרו מאוד לקידום שלכם.

בקשו מאולפן ההקלטות לקריינות "דמו" מדובר בהקלטה של שורה או שתיים חינם מתוך התסריט עם הקריין שאהבתם, על מנת להיות בטוחים לגמרי שהוא הקול הנכון עבור הסרטון שלכם.

'קריינות דיגיטלית' קיימת גם באתרי אינטרנט ואפליקציות דוגמת 'ווייז'' המוכרת, 'גוגל מפות' ועוד חברות שיש להם צורך בהנחיה קולית, הקריינות תמיד תעשה לעסק שלכם רק שמח וטוב!


"הקריינות הנחשקת"

קריינות זו יעודה לפרסומות.

לא משנה אם מדובר בפרסומת לרדיו, לטלוויזה, או אולי לקמפיין 'יוטיוב' מוצלח, תמיד תזדקקו לקריינות מכרתית מלאה ברגש, תשוקה, או בקול 'שיודע' למכור. הדבר החשוב בסוג הקריינות הזה

הוא מניע לפעולה!

לפעולה שהעסק שלכם זקוק לה, 

בכך נוצרים 2 פעולות

 

'מיתוג קולי' לעסק שלכם (ראו עסקי כמו 'יס' 'מחסני חשמל' ועוד רבים גדולים שלעולם לא מחליפים קול') הם פשוט יוצרים לעצמם זיהו קולי..

2 הנעה חזקה לפעולה בפרט אם מדובר בקריינות לרדיו או לטלוויזיה, ששם בלי ספק תהיו חייבים קריינות מקצועית וכמה שיותר טובה.

איך להתחיל את הבירור?

גם כאן אם אתם רוצים אפשר להתחיל אצל 

1. אולפני הקלטה להקלטת קריינות מקצועית, להאזין לקריינים ולברר מחירים וכ"ו..

2. דרך תחנות הרדיו והטלוויזיה, שמציעים הפקות מסוג זה עם קריינים של התחנה עצמה, הביאו בחשבון שבמקרה כזה "זיהו קולי" או "מיתוג וזיהוי קולי" יהיה קשה יותר עד כמעט בלתי אפשרי! כי קריינים אילו עובדים ללא הפסקה בפרסומות רבות מאוד ולכן נוצר מצב של "אין ייחוד" בנוסף הקריינים הללו הינם שכירים של תחנות הרדיו והטלוויזיה ולא תוכלו לסגור איתם על בלעדיות למותג שלכם.

התייעצו עם 'קופירייטר' מקצועי לגבי כתיבת תשדיר נכונה לקמפיין שלכם. 

שימו לב לא להתפשר על קול של קריין או קריינית שאינם בעלי ניסיון מספיק, הוא עלול ליצור מצב הפוך לגמרי לקמפיין שלכם.

כתבו לעצמכם מהו סוג ההנעה לפעולה אותו תרצו להשיג לדוגמא:

כניסות לאתר

כניסות לבית לעסק

טלפון לעסק וכ"ו..


בחודשים האחרונים יצא לי להכיר בית הפקות ואולפן בוטיק בשם "ליקול" ב'ליקול' מתמחים בהפקות קריינות שונות.

באולפן שלהם תוכלו למצוא קולות רבים מוכרים יותר או פחות, גלרייה של קריינים עשירה, בנק צלילים ואפקטים משובח, כותבי תוכן לפרסומות ומרכזיות ועוד.. ובעיקר שפע של נשמה, סובלנות, מקצוענות ועוד מקצוענות.

שווה!

לבקר באתר שלהם




יהודה מילוסלבסקי

x עסקים קופונים TV מאמרים שירותים צור קשר