4 דרכים למנוע את הכישלון של הדיאטה שלך

רציתי לשתף אותך במשהו שיכול להיות שיכשיל אותך בדיאטה אפילו ללא ידיעתך..

אתמול הייתה לי פגישה עם לקוחה בעלת מוטיבציה וכוח רצון בשמיים שרצתה לרזות ושיראו עליה תוצאות ומהר. 

אני מודה שבאתי לפגישה בידיעה שאני הולכת לבאס אותה הראיתי לה כמה טעויות קריטיות שקיימות בירידה מהירה ואיך היא עלולה לפגוע בגוף שלה באופן בלתי הפיך.

לאורך השנים , שמתי לב שאין באמת קשר בין הירידה במשקל הראשונית לבין היכולת להצליח בדיאטה לאורך זמן..

בשביל זה יש צורך  ללמוד את הפסיכולוגיה שנמצאת מאחורי הרגלי האכילה שלנו.



לפניכם 4 טיפים שיעזרו לך לשמור על המשקל לאורך זמן:


1.עליך להבין שבכל פעם שאוכלים 'סתם' זה נובע מצורך , ולא דווקא מרעב פיזי- אלא צורך להירגע , להתנחם ול'מלא' את הזמן. עליך לזהות מה הצורך האמיתי שלך בזמן אמת ולתת לעצמך פתרון אמיתי. (לעיתים הצורך הוא למלא שעמום או ריק, להפיג לחץ וכו') 


2. שמרי על סדר יום קבוע , כך יקל עליך להכניס גם ספורט ואוכל מסודר למהלך היום.


3. לכו לישון לפני 24.00 כדי לקבל שינה עמוקה ואיכותית.


4. תרגישו אלופים על כלהטוב שאתם בוודאי עושים, חפשו מה ממלא אתכם ונותן לכם חמצן , אולי ספר טוב? אולי לפגוש חברה? פעילות ספורטיבית? מקלחת?

וכך תהפכו להיות כאלו שמקבלים מחמאות גם שנים אחרי….


לא משנה כמה דיאטות כבר ניסית, אני מזמינה אותך לעצור ולהקשיב.

כי מה שיש לי לתת לך, ישחרר לך את האכילה המיותרת ,לתמיד!

מוזמנת להירשם לקורס הקרוב.


שיהיה קיץ נפלא,

ושנזכה לרזות בחיבור לגוף.לרגש.לנשמה

מאמנת NLP להרזיה, ותזונאית קלינית



x עסקים קופונים TV מאמרים שירותים צור קשר