מדריך עסקיםלוח אירועיםדרושיםנדל"ןיד שניהרכביםהקניון הכתוםכתום TVהוספת עסק
התחברות

התחבר / הרשם



שכחתי סיסמא
חדשות
מזג האוויר

נגמרו התירוצים - אחרי החגים, זמן לדיאטה!


נלקח מאתר http://123diet.co.il

כיצד מתבצעת הדיאטה האופטימאלית?

דיאטה נכונה מבוססת על מספר עקרונות. בשנים האחרונות חלו התפתחויות מרחיקות לכם בתחום התזונה האישית, ואת התוצאות ניתן לראות בתכניות דיאטה חדשות ומתקדמות. דיאטה מוצלחת היא כזו אשר מצליחה מצד אחד לגרום לירידה במשקל, אך מצד שני גם מספקת את הכלים לשמירה על התוצאה. בעבר היה נהוג לחשוב כי הירידה במשקל היא המטרה היחידה של הדיאטה, אך כיום כבר ידוע כי התכנית חייבת לבוא לידי ביטוי גם בטווח הארוך.





דיאטה בעלת תכונות


העיקרון הראשון של דיאטה נכונה הוא הימנעות מתחושת רעב מעיק. למרות שאת ההבדל בין תפריט דיאטתי ומאוזן לבין תפריט רגיל אפשר להרגיש כבר מהיום הראשון, הגוף אינו צריך לחוש רעב או מועקה. הדרך לעשות זאת היא לבחור דיאטה המבוססת על מוצרים בעלי תכונות תזונתיות מתאימות. קיצוץ בכמות המזון ללא פיקוח ובקרה עשויה להביא לתוצאה הפוכה מהרצוי ואפילו לעלייה במשקל. לעומת זאת, דיאטה ללא תחושת רעב מבטיחה שמירה על איזון לשבועות ארוכים. בנוסף, דיאטות אלו לרוב יהיו מתאימות לכל סוגי האוכלוסייה: ילדים, גברים ונשים. בדיאטות המבוססות על שילוב נכון בין ירקות, פירות, חלבונים, עמילניים, תבלינים ושתייה אפשר לראות ירידה במשקל כבר תוך זמן קצר.


מבנה הדיאטה הרצוי

עיקרון נוסף של דיאטה נכונה נוגע למבנה השיטה עצמו. בדיאטה מוכחת המומלצת על ידי רופאים ניתן לזהות שלושה שלבים עיקריים: ירידה במשקל, איזון ושמירה. בשלב הראשון הדגש הוא על ניקוי ושריפה של השומנים המצטברים בגוף ולרוב באיזורים של הירכיים והבטן. בשלב הזה התפריט מבוסס על כמות נמוכה של קלוריות, בדרך כלל 700, ומאפשר ניהול שגרת חיים בריאה בעזרת תוספי מזון. חשוב להימנע בשלב הזה מכל סוג של שומן, סוכרים, פחמימות או מזון שמכיל גלוטן למעט מה שמופיע בתפריט. בשלב השני המתמקד באיזון מתחילה מגמה של הכנסת ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו אל תוך הגוף. גם בשלב הזה כדאי להמשיך להישקל, וכמובן להקפיד על מינון נכון של כמוסות ותוספי מזון. לצד הכמוסות ניתן ליהנות משתיית תה ירוק ומזין, מחטיפי אנרגיה טעימים ומתחליפי סוכר. בשלב השני כמות הקלוריות המומלצת עומדת על בין 1000 ל-1400 ביום. לבסוף מגיע שלב השמירה, הנמשך ארבעה שבועות. המטרה כאן היא לאכול נכון ולשמור על מודעות כלפי היתרונות והחסרונות של כל מזון הנמצא בהישג יד. יש להכיר את ההבדל בין פחמימות פשוטות לפחמימות מורכבות, לזהות שומנים טובים ובעיקר לדעת כיצד להרכיב תפריט מאוזן. בשלב השלישי הסיפוק העצמי הוא הגבוה ביותר, משום שהתוצאות כבר מורגשות בהיבטים הפיזי והנפשי.






מתחילים היום!

לסיכום, דיאטה נכונה יכולה להיות פשוטה יותר ממה שנהוג לחשוב. כל מה שצריך לעשות על מנת להוריד במשקל הוא לאמץ דיאטה מן הסוג הזה, עדיף מוקדם ככל האפשר.
 

 


פיקס פלוס בע"מ

תוכניות בריאות ירידה במשקל והחזרת חיוניות לגוף.
בליווי רפואי ומנטלי אישי, מרכיבים טבעיים בלבד,
ירידה בין 8 ל- 18 ק"ג בזמן קצר ושמירה לאורך זמן.

צביה אפרתי
נייד: 054-8080184

מייל: zvia@efrati.co.il
 

 

 

 


מאמרים נוספים


 

 

 
יין שור- יקב שילה

 

 



ג'ודי רפואה משלימה
   
הגיוני- אימון אישי וייעוץ ארגוני בגישה יהודית
נפש בריאה במחשב בריא
דניאל מחשבים
היי טק כבר לא עושה לו את זה; אלי סיידל אוהב לחם

טועמים זהב
הסיפור של יקב שילה

האם לחם הוא אופיום?
מפניני המרפאה ג’ודי שטיין

רינה ג'וי מדגימה כיצד הופכים עוגת דבש פשוטה לעוגה חגיגית  
 

 

       

כתוב תגובה